Fietsenwinkel punt nl

fietsFietsenwinkel had weer een mooie aanbieding en weer trap ik er in.  Een BSP Barista VII 2016.  4 Kg lichter dan mijn huidige Barista. 7 versnellingen hetgeen toch wat meer lucht geeft dan de drie die ik nu heb.  De 2 vaak te klein en de drie meestal te groot.  Precies hetgeen ik bang voor was.  Dus toch maar op voor een 7 versnellingsnaaf.  Fiets is lastig te krijgen dus keek ik maar weer bij de mooie site van Fietsenwinkel punt nl.  Fiets was alleen in het zwart leverbaar maar oké, dat is ook prima.  Ook een mooi prijsje, 659 euro.  Tegenwoordig ook servicepunten in mijn woonplaats dus niet iemand die ergens uit de provincie met een bus hier langs huis moet. Dus fiets besteld, was direct leverbaar.  Ik aangegeven dat ik deze afgelopen donderdag wel zou willen ontvangen, dat was qua planning goed te doen.  Bevestigingsmails dat de levering stond ingepland, betaling geregeld dus alles leek goed te gaan.  Toen kwam ik woensdag thuis van mijn werk.  Geregeld dat ik donderdag thuis kon zijn.  Een mail van Fietsenwinkel punt nl.  Er was een issue met de levering van mijn fiets.  Ik gelijk gebeld en kwam in een wachtrij te staan.  Na ongeveer een kwartier kreeg ik iemand te spreken.  Die kon niks voor me doen en ging me doorverbinden.  10 minuten later kreeg ik een andere medewerker te spreken.  Gegevens voor de tweede keer doorgegeven en toen ging ze me doorverbinden.  Even hetzelfde muziekje waar ik nu al 25 minuten naar aan het luisteren was. Kan dat uit ? Nee dat kan niet.  Ik kreeg weer een medewerker aan de lijn, nu na 5 minuten wachten.  Dit was dezelfde medewerker als dat ik in het begin aan de lijn had.  Die ging me na het nogmaals verstrekken van de gegevens, je raadt het al, weer doorverbinden want wist niet wat er aan de hand was.  En na 5 minuten kwam ik weer uit bij mevrouw nummer 2, die ik ook al aan de lijn had gehad. Weer dezelfde muziek en dezelfde gegevens, ik werd behoorlijk boos.  De fiets was niet leverbaar om onbekende reden door een fout in het voorraadsysteem.  Later werd dat dat er wel een fiets was maar daar was iets mee. Ik werd boos, uitte mijn irritatie over deze amateuristische handelswijze en waardeloze service.  Was er nou niets wat ze wel goed konden doen ? Wat een stelletje nietsnutten.  Ze wilde wel een aanbod doen voor een vervangend product.  Daarvoor moest ik natuurlijk wel even worden doorverbonden.  Ik heb gezegd dat ze die fietsen maar lekker daar konden stoppen waar de zon niet schijnt en dat ik totaal genezen was van die volledig waardeloze fietsenwinkel punt nl.  En de hoorn er opgegooid.  Dus werd ik 2 minuten later op mijn mobiel gebeld, die hadden ze in de eerste plaats al veel eerder kunnen bellen om iets af te zeggen of af te spreken.  Dat ze mijn fiets direct gingen crediteren.  40 minuten aan de telefoon, met twee medewerkers die je van het kastje naar de muur verwezen.  En dan die eeuwige klotenmuziek.  Fietsenwinkel punt nl ? Ik wens jullie een leven lang jeuk toe.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.